vineri, 10 decembrie 2010

Tehee

Si uite asa am scapat si de teza le geografie.La romana am dovetit-o ceva mai devreme impreuna cu cea de la engleza.Colac peste pupaza. mai avem doar una singura, dar cum se spune : ultimul dar nu cel din urma, caci teza la latina e un fel de ritual de sacrificiu unde iti ucizi neuronii incet, incercand sa inveti terminatiile soarelui !Of,of ma simt asa...inferior..Cu toate acestea azi am simtit cu adevarat ca e iarna.Mi-au inghetat degetele pana la os si in drum spre casa nu puteam sa-mi trag sufletul sau sa privesc inainte.Si.........nu vreau sa o las pe Denisa sa fie MOS ! Ori Ssssssandu ori eu :)) stiu ca sunt un egoist neobrazat dar asta e ! Weekend placut tuturor !

P.S : trimiteti-mi anul acesta pozele de la Saint Nicholas ca sa mai schimbam putin blogul,  parca e impodobit cu niste dejectii galbene !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu